Sterowniki do grafiki SiS (fb, X)

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pią, 20 Gru 2002, 09:35:29 CET

On Thu, 19 Dec 2002, Jakub Bogusz wrote:

> Te, które mamy teraz, nie obsługują nowych układów (np. układu 6325,
> użytego w "zestawie zintegrowanym" M650 do Pentium 4).
>
> Przy okazji grzebania w jądrze i XFree warto rozważyć uaktualnienie.
>
> Nowsze sterowniki są tu:
> http://www.winischhofer.net/linuxsis630.shtml
> Aktualnie:
> XFree:
> 	http://www.winischhofer.net/sis/sis_drv_src_141202-1.tar.gz
> FB:
> 	http://www.winischhofer.net/sis/sisfb_src_251102-1.tar.gz
> Jakiś patch na DRM:
> 	http://www.winischhofer.net/sis/sis_drm_patch

> [...]

Właśnie wczoraj zacząłem się tym bawić, bo na moim laptokowym 630, na
waniliowym 2.4, przy wkompilowanym ACPI i sisfb, przy przejsciu z trybu
tektowego do Xów, permanentnie wiesza się klawiatura i myszka. Jeżeli
skompiluję bez ACPI, z samym tylko sisfb, jest ok. Na razie kompilowalem
jądro z nowymi driverami FB i działa, tyle że nie rozwiązuje problemu.
Dlatego właśnie zabierałem się do Xów, kiedy przeczytałem Twój list.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)