kernel.spec - branche?

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Wto, 24 Gru 2002, 16:05:24 CET

hej
wlasnie mam potezna awarie, nie wiem czy maszyna bedzie mi dalej
dzialala.
potrzebuje przebudowac jadro.
i tu problem - najnowsze nie dziala, a starsze musialbym wyciagac
"recznie" z cvs'a.
czy nie mozna by zrobic tak, ze kazda wersja jadra jest w swoim branchu?
cvs powinien to uciagnac bez problemow, a to by naprawde mocno pomoglo,
azrowno w sytuacjach awaryjnych jak i nei.
widze to np. tak:
builder -r 2_4_19 kernel.spec
czy
builder -r 2_4_20 kernel.spec

to chyba nie jest wielki problem?
symbolic names się nie do tego nie nadają, bo one oznaczają tylko
"konkretny moment". a ja chciałbym najnowszą wersję speca z daną wersją
jądra.

"just a thought"

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
mój boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam