czy komuś buduje się xmame?

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Wto, 24 Gru 2002, 15:31:44 CET

Dnia Sun, 22 Dec 2002 13:55:02 +0100
Osoba skrywająca się za mailem < Piotr Meyer <aniou w root.pl> > napisała:

> W trakcie budowania pakietu, klasycznie, z użytkownika, dostaję
> komunikat:
	[ciach]
> Zaczełem to już nawet poprawiać, ale popatrzyłem w changeloga i widzę,
> że kilka osób ostatnio w specu grzebało, więc wolę się zapytać, bo
> może tylko ja mam jakiś problem i nie ma sensu tworzyć łatki....

jak masz czas to poprawiaj - ZyTeK kiedyś się nim bawił i zostawił
nieskończony pakiet... Pakiet jest na tyle niewdzieczny w budowaniu że xmame i
stnieje w wersji dla svgalib, X11, SDL, OGL a ich budowanie zależy od tego co
sie w Makefile.unix znajduje i nie da rady szybko zbudowac wszystkich
mozliwych wersji (zostaje tylko zmienianie tego pliku i rebuild)...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |