Strona www PLD.. [Re: Czy www.pld.org.pl umar³o?]

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
¦ro, 25 Gru 2002, 19:14:06 CET

Dnia Wed, 25 Dec 2002 01:02:25 +0100
Michal Kochanowicz napisa³(a):

[ciach]

Podepnê siê....

Czy Wy te¿ nie uwa¿acie, ¿e potrzebna nam jest osoba, która o¿ywi nasz±
stronê ? Zgadam siê z koleg±, strona jest merytorycznie padniêta...

Fajnie by³o by mieæ tak± prawdziw± stronê, wizytówkê dystrybucji, aktualn± i
AKTUALIZOWAN¡. S± chêtni do popracowania nad tym ? ;-) Textwriterzy i osoby,
które podepn± ich teksty pod PLDow± stronê.. coby nieznajomo¶æ
php/cvsu/whatever nie by³a przeszkod± dla ludzi, chc±cych co¶ dodaæ do
strony.

To tylko taka moja propozycja, ¶wi±teczna, liczê na prezent od Dziadka Mroza
;-)

Pamiêtam rok temu jak mi kto¶ powiedzia³ o PLD... pierwsze co zrobi³em, to
odwiedzi³em stronê.. czy jeste¶cie pewni, ¿e na naszej stronie jest
wszystko, co by mo¿na pokazaæ potencjalnemu u¿ytkownikowi ? Co by go
zachêci³o do spróbowania, co by mu mówi³o, co siê w³a¶cnie dzieje w
dystrybucji itd. itd... Kiedy¶ by³o www.pld.net.pl - co siê z tym sta³o ?

--
.: Kuba G³azik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl