Vendor

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 30 Gru 2002, 18:37:45 CET

Co ma być w tym polu w specach? (wszystkie none to moje pakiety)

~: rpm -qa --qf "%{vendor}      %{name}\n" | grep -v ^PLD | grep -v none | sort

Aladdin Enterprises <bug-gs w aladdin.com>        ghostscript
Andreas Bauer <baueran w in.tum.de>       mailfilter
Jarosław Kamper <jack w pld.org.pl>       lm_sensors
OASIS   docbook-dtd412-xml
Oliver Kurth <kurth w innominate.de>      masqmail
Philip Hazel <ph10 w cam.ac.uk>   pcre
Sergei Viznyuk <sv w phystech.com>        dhcpcd
The KDE Team    arts
The KDE Team    arts-kde
The KDE Team    arts-qt
The KDE Team    kdelibs
The OpenSSL Project     openssl
Thomas Moestl   pdnsd
Timo Sirainen <cras w irccrew.org>        irssi
Tycho Softworks libgsm
Xiphophorus <team w xiph.org>     libogg
Xiphophorus <team w xiph.org>     libogg-devel

Czy osoba opiekująca się samym programem (czyli autor bądź maintainer)
czy opiekun pakietu (co w PLD jest sporadycznym przypadkiem)?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...