Dlaczego "wycinacie" pliki INSTALL?

Tomasz "Witek" Wittner wittt_ w poczta.onet.pl
Pon, 30 Gru 2002, 17:46:38 CET

Witam,

Jak w tytule:

W /usr/share/doc/vm-pop3d-common-1.1.6/README.gz napisano

Please see the file INSTALL for installation instructions. The INSTALL
document also has information on configuring for virtual users usage.

/usr/share/doc/squirremail-1.2.9/README.gz
Installation:
-------------
For detailed instructions on how to install SquirrelMail on your server,
please refer to the INSTALL document in the same directory as this document.

I pewnie znalazłoby się jeszcze trochę więcej przykładów. Problem polega na
tym, że łącząc się przez modem /nie chcę/nie mogę pozwolić sobie/ na ściągnie
podstawowej dokumentacji do każdego instalowanego pakietu, zresztą
najczęściej znajdującej się tylko w *tar.gz ze źródłami programu. I jest mi
przykro (czyt. jestem wściekły), że nie wiem, jak konfigurować programy, bo
nie mogę sobie poczytać plików INSTALL, bez nabijania sobie rachunku tel..

PS. poprzedniego swojego posta omyłkowo wysłałem na pld-devel-pl, zamiast na
pld-users-pl za co b.przepraszam. Tego rozmyślnie pozwalam sobie wysłać slę
na devel.

--
Pozdrawiam
Tomasz "Witek" Wittner