instalator: drobne przemyślenia

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 29 Gru 2002, 17:56:47 CET

On Sun, 29 Dec 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Ile mamy aplikacji mikserów ? Zrób zestawinie które miksery w jakich
> okolicznościach moznaby instalować. jezlei jest ich nie więcej niż pięć
> to przy instalacji typu stacja robocza instalowałbym wszystkie.

Żartujesz, prawda?
To jest porąbany pomysł.

Może jeszcze wszystkie przeglądarki jakie są? Aha - i wszystkie WM jakie
mamy, w końcu to stacja robocza?
Daruj sobie...

> Przeciez IIRC cdrtools ma funkcje udftools, a całosć projektu dąży do
> tego żeby skupiać w sobie potzrebne funkcje. Mnożenie bytów nie ma tu
> większego sensu.

To ty tak uważasz.
Piękno świata Uniksowego polega na tym właśnie, że jest różnorodność.

> W trakcie instalacji nie zatwierdzasz dołącznienia aplikacji KDE do CDRW
> i włączas sobie xcdroasta.
> Odpowiadasz "nie chcę akrtywowanai USB".

...i w ten sposób powodujesz, że przy instalacji człowieczek ma jeszcze
więcej roboty niż normalnie, bo odpowiada na 20k durnowatych pytań...

> Nie wiem czym można się kierować włączając lub nie aplikacje typu IM.
> Potrafisz sformułować tu takei kryteria ?

Wyborem użytkownika, jeżeli ma taką ochotę?

> Wiesz co jst w fdutils ? Zdażyło Ci sie kiedyś używać fdformata ?

Ja korzystam sporadycznie z dyskietek, ale już baaaaardzo dawno nie
zdażyło mi się formatować dyskietek.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...