instalator: drobne przemyślenia

Nie, 29 Gru 2002, 18:31:09 CET

On Sun, 29 Dec 2002, Wojtek Kaniewski wrote:

> ,,usb-controller'' to afaik meta-nazwa modułu wymyślona przez redhata
> albo innego mandrake'a.
> dlatego też rc-scripts ładują ten moduł, bo
> usbcore samo z siebie tego nie zrobi.

Owszem nie robi. Masz rację pomyliłem się.

Przed chwilą zrobiłęm dwie próby. W jednej wykonałem montownie usbdevfs
majac "alias usbdevfs usb-uhci" i poszło gładko. Druga polegała na próbie
montowania majac w "alias usbdevfs usb-uhci uhci" i też działa. Wychodzi
na to że aliasem w który mozna pchac nazwy modułów kontrolerów spokojnie
może być usbdevfs.

[..]

> mountowanie /proc/bus/usb załaduje automagicznie usbcore i sterownik
> kontrolera?

O ile będzie wypełniony alias usbdevfs to pójdzie.

To jst jeszcze do zrobienia.