smtp auth między MTAami, ipv6, winmodem, oki4w+.

Nie, 29 Gru 2002, 18:55:42 CET

On Sun, 29 Dec 2002, Tomasz "Witek" Wittner wrote:
[..]
> - tego ipv6 panicznie się boję, bo go nie znam, nie wiem np. czy blokując
> iptablesami wszystko pod kątem ipv4 nie zostawiam serwera otworem dla
> połączeń ipv6 - jak wyłączyć wsparcie ipv6 i czy można (czy programom z
> paczek nie jest on do czegoś potrzebny).

Jeazlie nie skonfigurujesz na interfejsach ipv6, nie ustawisz routigu to
coby ktoś nei tobił nie bdzie Ci wstanie przesłąć niczego z wykorzystaniem
tego protokołu. Wkompilowana obsługa ipv6 w postfixa czy w wiele innych
narzedzi w niczym nie pzreszkadza o ile tego nie używasz.