instalator: drobne przemyślenia

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Nie, 29 Gru 2002, 20:49:09 CET

Dnia Sun, 29 Dec 2002 18:31:09 +0100 (CET)
Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> >
napisała:

> Owszem nie robi. Masz rację pomyliłem się.
>
> Przed chwilą zrobiłęm dwie próby. W jednej wykonałem montownie usbdevfs
> majac "alias usbdevfs usb-uhci" i poszło gładko. Druga polegała na próbie
> montowania majac w "alias usbdevfs usb-uhci uhci" i też działa. Wychodzi
> na to że aliasem w który mozna pchac nazwy modułów kontrolerów spokojnie
> może być usbdevfs.

Ok to wiecie może co jeszcze jest potrzebny za alias by działała mysz na usb ?
To sobie zmienie bo mnie wpieniają te moduły w /etc/modules ręcznie
wklepane...
Teraz mam tam takie cuś:
usb-uhci
hid
usbcore
usbmouse

i tylko to znajduje się w tym pliku...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |