instalator: drobne przemyślenia

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 29 Gru 2002, 23:00:07 CET

On Sun, 29 Dec 2002, Witold Filipczyk wrote:
> Jeśli widziałeś http://localhost:8080/control/edit
> (strona kontroli dla wwwoffle), to już wiesz jakie są możliwości.

Nie widziałem.

> Oczywiście instalator do PLD miałby być bardziej bajerancki.
> Napisanie tego to dzień czasu, góra tydzień.

OK - czekam na jakieś wyniki za tydzień.

> Może najnowszy elinks, co go jeszcze nie ma, zmieści się na dyskietkę,
> więc będzie sens zrobić taki instalatorek. Na razie można składać
> życzenia co do nowego intalatora.

konfiguracja X-ów, dźwięku, myszy... co mi jeszcze do głowy przyjdzie...

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale te rzeczy da się zrobić w
_aktualnym_ instalatorze i potem żywcem przenieść do nowego (przecież to
będą skrypty shellowe), więc oczekuję, że po prostu je zrobisz :)

A kupisz mi LS-a? :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...