SPECS: glibc.spec (HEAD)

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 30 Gru 2002, 01:56:46 CET

On Sun, 29 Dec 2002, Radoslaw Zielinski wrote:

> wrobell <wrobell w ite.pl> [29-12-2002 17:14]:
>
> Są też osoby używające kompilowanego samemu Apacza (ze statycznym
> mod_perlem, na przykład), perla, php, postgresa (depesz), tina (ja na
> przykład ;-) i pewnie wielu innych.  Ale co nas to obchodzi w kontekście
> spójności _dystrybucji_?

Ja też używam wielu kompilowanych na różne sposoby pakietów i w ich
przypadku wcale nie mam zamiaru pomijac zadnych zalezności. Kernel to
wyjątek.

> Można jeszcze udostępnić pakiet pseudo-kernel.noarch.rpm, zawierającego
> Provides: kernel = wersja i kernel-headers = wersja.  (Możnaby takie
> coś nawet na FTP umieścić, jeśli tylko jest możliwość zagwarantowania,
> że toto nie zainstaluje się komuś przypadkiem z zależności zamiast
> właściwych pakietów).

Brzytwa Ockhama nakazuje zastosować rozwiazanie najprostsze, a moja opinię
w tej kwestii już znasz.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)