kernel z preemptivem? czy to sie w ogole kompiluje?

Jacek Rembisz jr178783 w zodiac.mimuw.edu.pl
Pon, 30 Gru 2002, 11:24:11 CET

On Mon, Dec 30, 2002 at 08:23:55AM +0100, Wojciech Sas Cieciwa wrote:
[..]
> Pozdrawiam.
> 					Sas.
>
> P.S.
> Cezar, co masz do zarzucenia 2.4.x z PLD ?

To ja się wtrącę bo się akurat naciąłem wczoraj.
- ide_cs moduł do obsługi urządzeń ide na pcmcia
  nazwany jest ide-cs przez co pcimcia utils trochę nie działa
- po ręcznym załadowaniu i tak nie działa ale to już raczej kwestia mojego
	sprzętu. Nie testowałem głębiej więc brak konstruktywnych uwag.
	Korzysta ktoś z Was z cdroma na pcmcia'i?

BTW. co do preemptive itd. jeśli ktoś lubi eksperymenty to polecam 2.5
- nowy scheduler robi wrażenie; load >10 a konsole reaguje na wciskane
  klawisze jakby nic się nie działo :) (no trochę koloryzuje ale
	naprawdę różnica jest odczuwalna)
- podsystem obsługi urządzeń blokowych, ściślej kolejkowanie dysk potrafi byc
  cicho przez długi czas; na notebooku bardzo przyjemne :)
No i oczywiscie
- oops rano, oops po sniadaniu, oops po drugim sniadaniu...

Jacek