SPECS: glibc.spec (HEAD)

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 30 Gru 2002, 13:43:42 CET

On Mon, 30 Dec 2002, Piotr Szymanski wrote:

> wrobell (Sunday 29 of December 2002 17:14):
> Bez przesady, moge sobie skompilowac ze zrodel kde i tez bede mial naglowki
> potrzebne do kompilacji kopete, wiec po co dawac brequires: kdelibs-devel.
> Gadanie o uzywaniu czegos z tarballi moze podwazyc kazdy brequires.

Nie *czegoś*, *jądra*. Tylko ten jeden pakiet jest na tyle specyficzny,
że należy dopuścić bezproblemowe używanie go z tarballa. Zresztą co ja
piszę, nie "należy", bo to było faktem i zostało zepsute.

W takim wypadku nawet BR nie pomoże.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)