_applnkdir i _pixmapsdir

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 30 Gru 2002, 23:27:52 CET

On Mon, Dec 30, 2002 at 10:12:06PM +0100, Artur Flinta wrote:

> Dlatego nic wiecej narazie nie jest przenoszone ;)

No właśnie, czyli %{_applnkdir} powinno wrócić do poprzedniego
położenia, nie zależącego od %{_prefix}, żeby nie rozwalać tego co jest.
Pliki w /usr/share/applnk są bezużyteczne.

> standardowo czyta z /usr/share/pixmaps, ale, że wszystko jest w fazie
> przeróbek to proponuje dodać linka w X11R6 wtedy wszystko bedzie
> wpadac w jedno miejsce, a potem się wytnie linka jak bedzie trzeba
> (chyba, że XFree coś tam też wsadza - trzeba bedzie obadać).

Owszem, aktualny pakiet z XFree tam wsadza. Czy samo XFree to nie wiem.

Co do robienia linków - trzeba pamiętać o tym, że zmiana katalogu na
symlink lub w drugą stronę powoduje problemy przy upgrade (a jeśli w tym
katalogu coś jest z innych pakietów - wymaga brzydkich zabaw
z triggerami).

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/