Vendor

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 30 Gru 2002, 23:41:43 CET

On Mon, Dec 30, 2002 at 19:00:30 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> To są wskazania na maintainerów poszczególnych pakietów i adresy
> kontaktowe do nich (o ile takowych udało się ustalić).
>
> W ramach PLD nie ma ścisłych przydziałów osoba<->pakiet.

Aha, czyli te co podałem w większości są do wycięcia? Bo KDE team nie
zajmuje się pakietami kde* z PLD. Krótko mówiąc: poza poszczególnymi
przypadkami pakietów mających maintainera pole to powinno zostać puste i
dopiero na builderze uzupełnione do PLD?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...