Propozycje zmiany praw plikow

Adam Osuchowski adwol w polsl.gliwice.pl
Wto, 31 Gru 2002, 01:35:30 CET

Michał Margula wrote:
> No chyba nie bardzo to uzasadniłeś. Co da Ci brak prawa zapisu dla właściciela
> na niemodyfikowane pliki np na dokumentację?

Np. to, ze bede wiedzial, ktore pliki sa (a przynajmniej powinny byc)
identyczne jak w pakiecie, a ktore np. nalezy zachowac przy reinstalu, itp.
bo mogly sie zmienic przez miesiace/lata uzywania.

Zreszta, wytlumacz mi w takim razie po co zostawiac binarkom prawo do
zapisu dla wlasciciela, bo ja nie widze zadnego powodu?

--
##  Adam Osuchowski   adwol w polsl.gliwice.pl, adwol w silesia.linux.org.pl
##  Silesian University of Technology, Computer Centre   Gliwice, Poland