Propozycje zmiany praw plikow

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 31 Gru 2002, 01:59:24 CET

On Tue, 31 Dec 2002, Adam Osuchowski wrote:

> Uwazam, ze mimo wszystko podnosi (oczywiscie nie samo zdjecie praw ale
> rowniez np. zabronienie trace'owania takich plikow),

No więc proszę Cię po raz 3 o podanie konkretnego przykładu sytuacji kiedy
jest to pomocne. Tak krok po kroku...

> A security by obscurity daje nader czesto pozytywne efekty w stosunku do
> najprymitywniejszych prob wlaman, ktorych jest jednak najwiecej.

Ale kosztem bardzo niemiłych rzeczy.
I przeważnie daje pozorne bezpieczeństwo kosztem niewygód.

> Ale ok, poniewaz trafilem na ostra krytyke, a to byla tylko propozycja,
> nie ma sprawy, uznajcie ja za niebyla.

Dyskusje są dobre, ale trzeba mieć argumenty...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...