kernel z preemptivem? czy to sie w ogole kompiluje?

Jacek Rembisz jr178783 w zodiac.mimuw.edu.pl
Wto, 31 Gru 2002, 09:42:08 CET

On Mon, Dec 30, 2002 at 11:25:02AM +0100, Wojciech Sas Cieciwa wrote:

> dzieki,
> Nie uzywam pcmcia wiec nie badzo mam jak wylapac takie kwiatki :))

To tak dla informacji.
cdrom jakiś LG na pcmcia'i. Na dystrybucyjnym
2.2.22 ładnie działa. Niestety uruchomiłem i pojechał
więc nie będę miał okazji na dalsze próby z 2.4 :(

Pozdrawiam
Jacek