Propozycje zmiany praw plikow

Wto, 31 Gru 2002, 14:55:06 CET

On Tue, 31 Dec 2002, Paweł Gołaszewski wrote:

> [CIACH]
>
> SbO.
> Ja jestem stanowczo przeciw. To w sumie nic nie da, a powoduje wiele
> niewygód. Nawet md5sum binarki nie mógłbym sprawdzić, musiałbym robić su.

Dokładnie. System nawet dla zwykłego użytkownika powinien być maksymalnie
*przeźroczysty* choćby po to żeby on sam mógł wyliczyć sumę kontrolną i
porównać ja z tą jaka jest zapisana w dystrybucyjnym pakiecie i żeby nie
musiał do tego dostawać szczegółnych uprawnień.
Coś takeigo jak już zostało powidziane cos utrudnia tyule że akurat
utrzudnianie intruzowi nie jest tu najważniejsze bo utrudnai to jeszcze
kilka innych rzeczy.