Propozycje zmiany praw plikow

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 31 Gru 2002, 15:22:49 CET

On Tue, 31 Dec 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wybacz ale PS nie ma nic wspólnego z odbieraniem praw odczytu jak i z
> SbO. To zupełnie inna para kaloszy.

Ale ja nie mówię o tym od czego się zaczął ten wątek - chodziło mi o Twoje
stwierdzenie...

> Zauważ jeszcze to ze PS my sami wprowadzmy choćby poprzez uruchaminie
> poszczególnych serwisów na rónych użytkownikach i to wszystko niezalenie
> od tego czy dziura w danym serwisie jest czy jej tam nie ma.

To by dopiero było, żeby uruchamiać z osobnym userem, "bo jest dziura" :D

> Tak czy inaczje przełamanie bariery praw dostępu poprzez wykorzystanie
> obecności PS ni jest niczym pozytywnym i przy obecności jeszcze
> kolejnych błędów prowadzi i tak do pełnego pzrejęcia uprawnień.

Oczywiście, ale pozwala z pewnym spokojem przygotować się do upgrade
przytoczonego tutaj openssh, w którym dziury są przeważnie cholernie
krytyczne.

> Przy uzwglęnieniu tego że nie wiesz nic na temat skutków obecności
> błędów jeszc nie rozpoznanych

Nazwałbym to raczej "nieujawnionych" :)

> i tak całosć sporowadza się do tylko dwuch poziomów w sytuacji kiedy
> chcesz podejść do zagadnienai od strony analizy ryzyka :)

Nadal uważam, że nie masz racji, ale może EOT :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...