XFree

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 31 Gru 2002, 18:16:32 CET

Witam!

Spakietowałem u siebie XFree86 4.2.99.3 - jest to małe przygotowanie
do nadchodzącej wielkimi krokami wersji 4.3.0. Niestety spec nie jest
doskonały i wymaga jeszcze wilu poprawek w sekcji %files oraz w
dziedzinie kilku patchy. Jednak zanim zrobie commit tego na HEAD wolę
się zapytac czy są chętni do pomocy przy tym, czy tez mam sam dalej
w tym dłubać i nie robic commita zanim wersja 4.3.0 swiatła
dziennego nie ujzy. Przyznam, że w tej wersji normalnie chodza radeony
oparte o chipset r200 i rv250(R8500, R9000), jest tez driver dla sis.

				Artur