budowanie modułów

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 1 Lut 2002, 16:01:29 CET

On Fri, Feb 01, 2002 at 03:53:54PM +0100, Blues wrote:
> Może nie budowanie ale ich instalacja. Ścieżki są poprawne, ale tylko dla
> kernela 2.2 - w 2.4 nie są właściwe już (np ip_wccp ląduje w
> {kernel_ver}/ipv4).

A gdzie ma lądować?
Można zostawić jeden podkatalog w %{kernel_ver} na moduły z dodatkowych
pakietów (np. misc jak jest w większości pakietów dla 2.4).

Wrzucanie niestandardowych modułów do %{kernel_ver}/kernel/* _nie_ jest
dobrym pomysłem (chyba że używa się tylko jądra z pakietu i nie próbuje
nic dokompilować) - make modules_install w 2.4.x na początku wycina
całą zawartość %{kernel_ver}/kernel - już to przerabiałem :/

--
Jakub Bogusz