Re: multi-gnome-terminal - ciąg dalszy

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pią, 1 Lut 2002, 10:21:59 CET

On Thu, 31 Jan 2002, Michał Margula wrote:

> Prowadzę dochodzenie dlaczego multi-gnome-terminal robi mi segmentation
> fault na starcie. Porównałem swoje pakiety z tymi, które podesłał mi
> Tomek Trojanowski. Poniższe pakiety mam nowsze niż jego (a u niego ten
> terminal działa):
>
> gnome-libs

Zaczyna wywalać się po instalacji gnome-libs-1.4.1.4-1

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)