kernel-2.2.20-7.1 & sparc64

Pią, 1 Lut 2002, 18:37:24 CET

On Fri, 1 Feb 2002, Artur Frysiak wrote:
[..]
> możesz to wyjaśnić ? Jakub Jelinek jakoś sobie do tej pory radził używając
> starsze gcc (2.95.x z tego co wiem). HJ Lu też coś tam na sparc64 robił.

łel .. fajnie by było gdyby tak było rzeczywiąście. To co napisałem

---
From: Andreas Jaeger <aj w suse.de>
To: linux-kernel w vger.kernel.org
Subject: Re: question about sparc 64-bit user land

Felix von Leitner <usenet-20020126 w fefe.de> writes:

> My understanding is that there is no 64-bit user land support for
> UltraSPARC, although the kernel runs in 64-bit mode.  Is that correct?
> If yes: why is that (still) so?

There is Sparc64 userland - but only very few people use it.  glibc
and binutils are ready but for compilation you should use a GCC 3.1
CVS version.

Andreas
---

Wartoby pzreprowadzić testy na ile rzeczywiście szybszy bać nie byłby kod
generowany z -m32 -mcpu=usparc i kilkoma innymi dodatkami powodującymi że
kod byłby dalej 32bity ale juz do uruchomienai a usparc. Jeżeli taka
różnica by istniała to na pewno waroby zając sie tego typu portem po to
zeby robić pakeity typu sparcv9.rpm (co przewiduje nawet rpm).
Kwestia w tym ile osób jest zainteresowanych jeszcze portem sparc a
szczególnie usparc (?).