djrzulf: SOURCES porn-get-PLD.patch

Przemyslaw 'Dj_RzulF' Knycz dj-pld w zolw.eu.org
Nie, 3 Lut 2002, 15:11:06 CET

On Sat, 2 Feb 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> 1. Staraj się nadawać nazwy, które cokolwiek mówią o zawartości.

hm, w sumie zawarłem to w specu (PLDized), dokładniej ten patch porządkuje
porn-get'a i zapisuje listę "pakietów" w ~/.porn-get/, bez tego wrzucał to
tam, gdzie był odpalany, również fotki są wrzucane do ~/.porn-get/photos/,
a robił to tak jak wyżej, nie bardzo wiedziałem jak nazwać tą latkę, więc
stąd ta nazwa.

> 2. Przyjęło się używać unidiffów (z opcją -u). Łatwiej się je czyta.

Dobrze, dostosuję się. Przepraszam za powyższe.

Dj_RzulF