freeswan i gmp

radzio@student.ii.uni.wroc.pl radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Sob, 2 Lut 2002, 16:30:50 CET

On Sat, Feb 02, 2002 at 11:28:25AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Raczej nie i jeżeli potrzebujesz tego to nie oglądaj się na innych tylko
> rób cokolwiek :)

ad 1. Wymaga tylko przebudowania, z nową wersją gmp
ad 2, 3. Zrobiłem uaktualnienie do 1.94. Nie wiem tylko, czy mogę to
wrzucić na HEAD, czy może do jakieś gałęzi. W drugim przypadku proszę
o małą podpowiedź jak to się robi. Mam w swojej roboczej kopi
poprawionego speca. Czy jak zrobie:
cvs tag -b DEVEL SPECS/freeswan.spec
a potem:
cvs commit SPECS/freeswan.spec