rc-scripts

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Sob, 2 Lut 2002, 20:38:23 CET

On Sat, 2 Feb 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Jak ktoś stawia router to zdecydowanie powinien na nim postawić firewall
> ;-P
Bosze skonczcie ... niech sobie bedzie jako drogi wybor, nie kazdy wie, ze
mamy takie cos jak firewall-init ( ja po pol roku sie kaplem :))), niech
sobie bedzie, a w dokumentacji napiszemy, ze sa 2 metody uzyskania
maskowania, jedna, przez rc-scripty, droga, przez firewall-init.

Krzysiek "dzimi" Taraszka		(dzimi w pld.org.pl)