pld-kernel-list@pld.org.pl

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 3 Lut 2002, 14:40:02 CET

On Sat, 2 Feb 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

> Dawno juz o tym myslalem ale dopiero teraz o tym mowie, ze Przydalo by sie
> nam pld-kernel-list w pld.org.pl (-> patrzcie inne distro, np debian).
> Skoro mamy juz pld-installer@ pld-devel-{en,pl}@ pld-betatesters@ (?) to
> czemu nie pld-kernel-list@ albo pld-kernel@ ???
> Zalety by byly ogromne, mozna by zglaszac swoje opinie, problemy, gotowe
> rozwiazania, podrzocac adresy http czy ftp gdzie mozna nowe wersje
> znalesc, itp, itd.
> Wiem, ze zaraz podniosa sie glosy: a po co ? a na co ? mamy przeciez
> pld-devel-pl@ ... itp, itd; ja jednak bym byl za ...

Ja jestem za. Dzimi moglby tam rzucac informacje o potencjalnych
problemach z danym kernelem zanim wejdzie on do szerszych testow ;]
Tak jak teraz byla walka z pentium 3 a pozniej DVB.

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, Polish section of Linux Counter maintainer