blues: SPECS firewall-init.spec,1.22,1.23

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Wto, 5 Lut 2002, 01:52:33 CET

----- Original Message -----
From: "Blues" <blues w ds6.pg.gda.pl>
To: "grupa rozwijających pld" <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Tuesday, February 05, 2002 1:48 AM
Subject: Re: blues: SPECS firewall-init.spec,1.22,1.23

> Dlaczego?
> Przyznam, że nie testowałem... jak to jest z tą kompatybilnością?
1. to jest ale od ktorejstam wersji 2.4... ztcp 2.4.1 tego nie mialo
2. po zaladowaniu ipchains nie dziala iptables (chyba logiczne)
3. chyba lepiej zrobic firewall-init dla iptables oddzielny/zrobic warunki
4. poki co moze byc. Mozna jedynie wyciac te kernele ktore ipchains nie maja
i zrobic dla 2.4 modprobe ipchains
WK