kloczek: SPECS libsap.spec,1.1,1.2

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pon, 4 Lut 2002, 08:54:09 CET

On Sun, Feb 03, 2002 at 08:18:39PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> a przepraszam .. czy to nie jest zmiana kosmetyczna ?
To jest tylko niepotrzebne grzebanie w CVS.
Szczególnie że ta linia na końcu jest dodawana przez RCS przy
pierwszym wpisie do $Log$. Ale to Ci zapewnia ciągłe zajęcie :-)

Rozumiem jeszcze taką zmiane (chociaż dalej nie wiem po co), przy okazji
czegoś innego, ale commit tylko po to, żeby usunąć pustą linię, której
i tak nie zuaważy, to IMHO głupota, która dodatkowo śmierdzi
efekciarstwem (kloczek ma tyyyyle komitów). Więc nich Cię nie dziwią
takie komentarze.

Pozdrowienia,
        Jacek