kernel-2.2.20-7.3 w /test

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pon, 4 Lut 2002, 12:37:21 CET

On Sun, 3 Feb 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:

> agpgart raczej... backport tego co bylo w 2.2.19
> pomogl.

Zeby nie bylo niejasnosci. Backport zrobilem by NVcore.o nie Opsowal z
agpgart.o, cale DRM z tym dziala wiec oki, zmiany sa w calym interfejsie
agpgart.o.
Czesc ludzi zarzuca mi, czemu "backport" a nie fix ???
Powiem jasno, nie czas na takie experymenty gdy "za piec dwunasta" PLD
STABLE.
Obecny kernel-2.2.20-7.3 dziala ok, niech tak bedzie, ja to i tak w
agpgart.o oryginalnym z 2.2.20 poprawie, tylko w takiej sytuacjim jak
teraz, nie ma czasu na experymenty, lepiej wykozystac sprawdzone
rozwiazania niz potem tego zalowac, w koncu dazymy do stabilizacji no nie?

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)