rhide

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 4 Lut 2002, 15:57:15 CET

On Mon, Feb 04, 2002 at 12:48:53PM +0100, Witold Filipczyk wrote:
> Dobra, trochę przegiąłem.
>
> Jeszcze nie kompilowałem rhide.
> rhide korzysta z rhtvision i setedita, chyba tylko z include'ów.
> rhtvision i setedita robi ten sam gość.
>
> rhtvision niewiele się różni od tvision, która jest w PLD,
            ^^^^^^^^ (sic!)

> ale się ze sobą nie gryzą, więc można zrobić też .speca
> do rhtvision.

dobre miejsce, żeby zacząć, ciekaw czy dalej się tak okropnie sypie :)

> Do setedit-a też można zrobić .speca.
>
> A jak to będzie to i rhide się zrobi.
>
> Na razie nie wiem jak łatwo przy kompilacji rhtvision
> wyciąć -g przy  kompilacji .c

a po co jeśli można wiedzieć?

Na jakieś 90% rhide nie wymaga źródeł, tylko jakiś includów z gdb.
Ergo: trzeba zrobić gdb-devel (z MI).

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-