procmail

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Pon, 4 Lut 2002, 19:31:20 CET

Dnia pon, lut 04 2002 o godz. 06:57, Krzysztof Drewicz napisal(a):

> $ echo "VERBOSE=yes" >> ~/.procmailrc

nie nie, juz znalazlem...
moj blad - mialem skanowane mks_virem (testowalem przed wrzuceniem na
serwer produkcyjny) niektore mejle, i jako ze zainstalowalem nowego, a
czesc zostala ze starego, to wywalal blad i nic nie zwracal na stdout, a
ze regulka byla :f, wiec wywalal puste mejle... dobrze ze to u mnie, a
nie na serwie produkcyjnym, bo poczta klientow poszlaby do /dev/null :(

sorka za zamieszanie...
--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )