Prezentacja PLD na Pingwinariach (fwd)

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Wto, 5 Lut 2002, 11:43:50 CET

Oto co sie porobilo ....
Czy tylko ja jestem zainteresowany pokazaniem szerokiej publicznosci
naszego kochanego PLD ???

---------- Forwarded message ----------
Date: Mon, 4 Feb 2002 22:06:28 +0100 (CET)
From: Maja Krolikowska <majaka w linuxnews.pl>
To: Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl>
Cc: pingwinaria w linux.org.pl
Subject: Re: Prezentacja PLD na Pingwinariach

Witaj,

po raz kolejny...
Jesteśmy bliscy zlikwidowania prezentacji PLD na Pingwinariach, ponieważ
nie spełniliście żadnej z naszych próśb. Te prośby to:

1) napisanie streszczenia - paru zdań po polsku co miałoby się dziać w
trakcie prezentacji/wykładu/whatever

2) napisanie nam co to właściwie miałoby być, czego potrzebujecie i tak
dalej (oki, oki, już wiemy że rzutnika, komputera i zasilania)

3) tekstu o PLD do książeczki pingwinariowej. Tekst po polsku, o rosądnej
długości.

Ogólnie chodzi o to, że nie chcemy reklamować wydarzenia, o którym nic nie
wiemy i nie bedziemy umieli nic powiedzieć.

Jakoś nie chce mi się wierzyć żeby spełnienie puntków od 1-3 przekraczało
możliwości skądinąd sporej grupy PLD.

Pozdrawiam

MajaKa (1/2 KomProg Pingwinariów 2002)
--
Welcome to the mystic world of strange sygnaturkas