STBR: ispell-polish, host-nikhof, imwheel

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Wto, 5 Lut 2002, 21:33:38 CET

On Tue, Feb 05, 2002 at 21:12:03 +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Było by dobrze gdybyś najpierw sprawdził czy się kompilują (imwheel

Nie znalazłem logów w BTS-ie. Ale nie umiem się nim posługiwać - coś
pominąłem!?

ispell-polish ma w logu brak ispella, potrzebnego do kompilacji; nie
poczułem się do sprawdzenia, czy z nim pójdzie.

host-nikhof u mnie się _skompilował_. Bez niego nie idzie xtraceroute.

O czymś zapominam?

> ps. po co jeszcze komuś imwheel?

Nie wiem, kumpel coś marudzi. Zrobię mu to na Xach chyba...

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!