Oopsy na NTFSie

Robert J. Wozny speedy w ziew.org
Śro, 6 Lut 2002, 00:56:09 CET

marcus w kernel.pl (Marcin Bohosiewicz) napisal(a):

[zziew]

> Cóż, wygląda na to, że NTFS z NT4.0, NTFS z Windows2000 i NTFS z XP
> sie troche różnią od siebie. A z tego co wiem ntfs.o linuxowy byl
> testowany na NT4.

dokladnie jak mowisz... nawet proba podmontowania NTFS'a z XP mowi ze
blabla index czy numer ntfs'u nieznany i montuje ro [tak u mnie
robilo]...
z Windows 2k trz zdziebko warczalo ale przechodzilo poprawnie...

> PS. Udalo sie komuś zrobić z samby PDC dla XP?

a ja mam inne troche pytanie... czy ktos wie czy atalkd i okolice
mozna puscic na tcpip a nie na appletalku ?

--
Robert J. Wozny