węże 2.2

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Śro, 6 Lut 2002, 09:14:24 CET

On day Wed, Feb 06, 2002 at 08:37:34AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote what follows:

> W tej chwili został juz tylko postgresql i apache-mod_python. Z pierwszym
> mam nadzieję że da się uporać w przeciagu najbliższych godzin (buildlog z
> bełeami leży na buildlogs i wali się w katalogu z pythonowymi stuufami), a
> z drugim to sam nie wiem. Mi jakoś się w tym nie chce grzebać i jeżeli
> nikt sie tym nie zajmie to byłbym skłonny wręcz cofnąć to do /test. takze
> jeżeli komuś na tym zależy to prośba żeby zacząć coś koło tego pakeitu
> robić.

Postgres właśnie wyszedł w wersji 7.2, możliwe, że kompiluje się z
pythonem 2.2 (już ścagnąłem, zaraz sprawdzam).

A z mod_pythonem jest problem taki, że configure krzyczy, że python jest
zbudowany z obsługą wątków, a nie powninie, bo apache 1.3 nie ma ich,
więc może się krzaczyć, ale poza tym to się buduje poprawnie.

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>