Oopsy na NTFSie

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Śro, 6 Lut 2002, 09:29:52 CET

On Wed, Feb 06, 2002 at 09:04:49AM +0100 Marcin Bohosiewicz wrote:

>I dziala bez klopotow?
>Nie musiales nic grzebac w rejestrze XP?
>Profile, login skrypty, polskie literki w nazwach dzialaja?

Aż tak w to nie winikałem, nie używam Windows...

Jest sobie taki 'adv user' który podskakiwał ze szczęścia, jak mu
maszynkę do domeny podłączyłem po czym wrócił do grupy roboczej, bo
jakieś 'nowe featury' XP przestały działać.

Czyli działa, ale czy na 100% zgodnie z oczekiwaniami - nie wiem.

Pozdrawiam
--
Tomek Orzechowski