wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Śro, 6 Lut 2002, 20:46:21 CET

On 6 Feb 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Oczekuje tego, że dokumentacja do np. gimp-print zawierająca ilustracje
> będzie w formacie ps lub pdf.

No dobrze ale mając postać źródłową używana przez wszystkie mozliwe
programy nie musisz mieć przecież na dysku wszystkich tych postaci
wyrenderowanych ajkei Ci sie zamarza instalwoanych z dystrybucyjnego
pakeitu .. i o to właśnie chodzi. Kłopot tylko jak na razie wtym że
unifikacja wszelkiej dokumetacji do postaci źródłwoej w xml pzrebiega
trochę wolno ale to i tak tylko kwestia czasu.

> ps. oglądałem kawałek filmu przez aaliba w 1600x1200 - nawet spokojnie
> można rozróżniać dużo rzeczy.

:-)
Zapewne musi być to mniej wiecej tak samo przyjemne jak oglądanie
westernów z niemieckim dubingiem. Kiedyś coś takiego oglądałem/słuchałem i
o mało nie spadłem z krzesła gdy w pewnym momencie jakiś kowboy krzyknął
do indianina .. hende hoh 8-) (czy jak to się tam pisze .. zapewne
inaczej :)
Tak czy inaczej jak chcesz pisać pzreglądarkę do xml używającą libaa
toproszę bardzo :-)