Instalator...

Aleksander Filuba ol2us w poczta.fm
Śro, 6 Lut 2002, 23:08:26 CET

Witam serdecznie.
Instalator, tworzac filesystem ext2 nie potrafi zesknowac powierzchni dysku
w celu sprawdzenia badblockow. Mam dysk, ktory ma ich kilka i mimo ze
podalem jako dodatkowe argumenty do tworzenia filesystemu -c, nie jest
skanowany - w logach dostaje komunikat : "badblocks - file not found" czy
coś w tym stylu. W związku z tym pytanie - tego rzeczywiście ma nie być, czy
to jakieś niedopatrzenie?

Druga sprawa jest dosyć specyficzna - otóż mam adres z maskarady10.x.x.x,
natomiast bramka w moim przypadku to 213.xx.xx.xx i teraz problem,
Automatycznie nie wstaje mi bramka, bo nie zna routingu do niej. Czy nie
dalo by sie sprawdzac, czy bramka jest w domyslnej sieci, a jezeli nie to
ustawiac wczesniej do niej routing?
Sprawe rozwiazuje dopisanie linii w installer-prep-source, w moim przypadku
wprost, bez sprawdzania.
Jeżeli to jest naprawde sytuacja bardzo rzadka i nie nalezy jej poprawiac w
dystrybucji to nie krzyczcie na mnie ;), poprostu chcialem zwrocic uwage

Pozdrawiam - robicie naprawdę kawał dobrej roboty
                        Aleksander Filuba