[pld-kernel]

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Śro, 6 Lut 2002, 23:34:51 CET

In article <20020206170235.GC9659 w szafa.hyperreal.pl> you wrote:
> Zgodnie z obietnicą założyłem listę pld-kernel, zapisy przez
> wysłanie pustego listu na adres:

>        pld-kernel-subscribe w pld.org.pl

Zbramkowałem ową grupę na news.wsisiz.edu.pl - powinna być dostępna
dla wszystkich w trybie read.

ps
Nie dostałem potwierdzenia, żę bramka się zapisała, ale mam nadzieję że
wszystko jest OK.

ps2
Dla tych co mają feed ode mnie, niech dopiszą sobie do control.ctl
coś w rodzaju:
newgroup:lukasz w wsisiz.edu.pl:pld.*:mail
rmgroup:lukasz w wsisiz.edu.pl:pld.*:mail

lub (jeżeli mi ufacie)
newgroup:lukasz w wsisiz.edu.pl:pld.*:doit
rmgroup:lukasz w wsisiz.edu.pl:pld.*:doit
grupy się będą same automagicznie zakładać. :)

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl