wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 7 Lut 2002, 09:25:01 CET

On Wed, 6 Feb 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Chodzi o to żeby mieć dokumentację w możliwie małej ilości formatów.
> Najlepiej w jednym. Do tego celu ładnie nadaje się xml/docbook.
> Majac coś takiego mozzesz sobie wygenerować co chcesz w tym i pdf czy ps.

Oczywiście - na routerze 386 będę konwertował do ps czy pdf'a. Super
pomysł. Po co kombinować z tym?? Jest dokumentacja to ją wrzucić. Bardzo
często dokumenty w różnych formatach się nie pokrywają, a przeglądając je
pobież jak to jest zwykle nie jesteś w stanie stwierdzić różnic.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...