wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Czw, 7 Lut 2002, 10:00:11 CET

On Wed, Feb 06, 2002 at 07:53:03PM +0100, Tomasz K?oczko wrote:

> Chodzi o to żeby mieć dokumentację w możliwie małej ilości formatów.
> Najlepiej w jednym. Do tego celu ładnie nadaje się xml/docbook.
> Majac coś takiego mozzesz sobie wygenerować co chcesz w tym i pdf czy ps.
> Dodam tylko tyle że jeśli chodzi o dokumetacje info to jest to bliższe o
> kilka kroków jeśli chodzi o urzeczywistnienie. Otóż nowe texinfo którego
> jeszcznie mamy potrafi pzretworzyyć dokumetację texi do docbooka.
> Jezlei tylko jeszcze będzie zrobiona przegladarka do czegoś takeigo to
> mająć źródła w xml beziesz mógł sobie o ile bedziesz potrzebował
> [...]
Kloczek dokladnie 1.5roku temu zesmy o tym rozmawiali.
I nie ulega watpliwosci ze jak by wszystko bylo w xml to
by bylo pieknie. ALE NIE JEST. Jak bedzie zrobiona przegladarka
to fajno. To mozna wtedy myslec. Ale nie ma jej. A mnostwo dokumetacj
jest w czym innym niz xml. Za circa 10 lat pewnie to sie zmieni.
Ale wiekszosc ludzi potrzebuje dokumentacji do normalnej pracy teraz.

Pozdrawiam

Lukasz
--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.