cvs.www.

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 7 Lut 2002, 11:09:45 CET

On Thu, 7 Feb 2002, Witold Filipczyk wrote:
> Trzeba skonfigurować cvsweb-a albo zpatchować.
> Pewnie sam listing katalogu ze wszystkimi źródłami zajmuje
> kilkaset kilobajtów.  Oglądanie tego przez modem nie ma sensu.
> Nie pisałem, że zamiast, ale oprócz.

To zrób coś takiego.

> W przyszłości będzie zmieniana jeszcze rzadziej.

no i...?
Statyczne strony to lekarstwo na to?
buahahahaha

> Może ściąga się ładnie, aczkolwiek
> na stronie są .html-e i .php (po kiego?)
> a linki są np. takie:
> A to znaczy, że jak się stronę ogląda off-line to trzeba dwa razy tyle
> "kliknięć".

Potnę się chyba z żalu....

> Znacznie szybciej, zakładając lawinowy wzrost popularności PLD liczba "hitów"
> mogłaby zatkać serwer.
> Przy stronach statycznych serwery proxy mogłyby ją "keszować".

hm... to będzie inny server.

Jakoś mam pod opieką sity, które są 100% w php z wieloma (bardzo) bajerami
i servery mi się nie zatykają.

Dobra rada - zajmij się czymś pożytecznym/konstruktywnym...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...