PLD-trafic

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Czw, 7 Lut 2002, 20:46:38 CET

On Thursday 07 February 2002 20:21, you wrote:
> Właśnie przeczytałem sobie PLD-trafic na 7thGuardzie
>
> ... i jestem pod wrażeniem. Oby tylko autorowi(TM) starczyło chęci, zapału
> i tematów do pisania :)

Prawdę mówiąc nie spodziewałem się takich kilogramów wazeliny :) Jedyna uwaga
z jaką się spotkałem dotyczyła formatowania... ale to już była wina Artura
Skury :)

> No i trzeba będzie się pilnować co się mówi/pisze teraz =)

Broń boże. Gdyby nie te wasze dyskusje to z tego traffica były by nici.

btw: właśnie dostałem zgłoszenie od jednego chętnego i jeśli mu starczy
zapału to od następnego numeru w trafficu będą co ciekawsze wątki z irca. Na
ircu nie siedzę, także nie wiem jak tam jest, ale zgaduję, że będzie trzeba
dopisać notkę "Za obrażenia będące konsekwencją spadnięcia z krzesła nie
odpowiadam" :)

Happy hacking

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"