PHP-4.1.1-1

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 8 Lut 2002, 09:51:48 CET

On Fri, 8 Feb 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Co Ci jeszcze pzreszkadza jeśli chdozi o tą wersję ?

Marcin ma prawo się bać, bo ta wersja zmienia dosyć dużo.

Ja u siebie testuje ją dosyć mocno i php'owcy mi się nie skarżą, co
znaczy, że jest ok. Na razie 2 dni testują to i są zadowoleni.

Apropos upgrade apache i php, bardziej php (miałem zanotowane i
zapomniałem napisać). Jest dokonywany w złej kolejności i nie do końca
jestem pewien jakiej powinien być.

Otóż zmieniane są najpierw moduły php, a na samym końcu pakiet sam php. I
są robione restarty, które się nie muszą udać po każdej zmianie. Mi
wyrzucił, że libphp4 jest cośtam zły (no, tak to jest jak się od razu nie
napisze...:-/ ) i restart apache'a się nie udaje w tym momencie. Kolejne
restarty już się nie wykonują i trzeba php podnosić ręcznie.
Nie jestem pewien, ale chyba prereq php do każdego modułu powinno załatwić
sprawę. Ale nie wiem czy to się nie będzie od drugiej strony waliło
(restart z modułami z innej wersji php).
<mode=dream>Najlepiej by było gdyby apache był zrestartowany po upgrade
wszystkich części php. W zasadzie możnaby to wpisać do TODO rpm'a.
Oznaczanie pakietów w grupy funkcjonalne...</mode>

> To może Honej sprawdziłby to gdzieś czy to dizała ?

może inni też by to potestowali.... ;P :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...