filon: SPECS control-center.spec,1.61,1.62

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Pią, 8 Lut 2002, 10:55:28 CET

On day Fri, Feb 08, 2002 at 10:33:46AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote what follows:

> No to teraz to już kompletnie popsłeś ten pakiet. Następnym razem jak
> zaznaczysz sobie jakiś patch jeko obsoletes zastamnów się do czego służy.
> Jak widzisz że patche sie nei nakładają i a masz juz coś zrobione to nie
                            ^^^^^^^^^^^^^
  wywalone nie _nie nakładały sie_ tylko były już zrobione (reversed
  patch blah blah...)

> wywalaj na pałę patchy tylko zostaw to w takim stanie w którym co do zmian
> nie masz zadnej wątpliwości nawet jeżeli po tej zmianie pakeit nie bezie
> chciał się budować (dzieki temu ini bęnda w stanie dokończyć całosci bez
> rozpoczynania od pocżątku całosci).
> Poczekaj teraz i nie rób już nic w tym pakiecie.

A co zepsułem?
Paiet nie dość, że się buduje poprawnie, to działa.
Jeśli chodzi o to, że przypadkiem skasowałem % przed {name}, to

Liczyłem na to, że może po upgradzie control-center przestanie się walić
sawfish-cappet, al nic s tego, jak segfaultował, tak segfaultuje :-*

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>