wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Pią, 8 Lut 2002, 14:57:42 CET

On Fri, 8 Feb 2002, Artur Frysiak wrote:

> Tomku, czy są narzędzia do konwersji info2pdf i wygląda to tak samo jak po
> texi2pdf ?

Nie am i nie bęzie raczje bo info jest przez wszystkich trakowane jako
postać wynikowa.

> Przecież texi != info, a według Twego rozumowania to powinniśmy dostarczać
> tylko info.

Tak.

> info to jeden z _wynikowych_ formatów przetwarzania texi.
> Dlaczego mamy preferować właśnie ten ?

Bo jest najczęścicej używany (pisałem to już pzrecież kilka razy).

Pisałem także że jeżeli pojawi sie przeglądarka do xml to bezie można za
pomocą nowe texinfo przekonwertować texi do xml i używać tego typu
dokumetów jako postać źródłowej którą będzie można zainstalować i robić
różne rzeczy w tym i renderować do pdf/ps/txt czy np. konwertować na roff
i dalej na groffa i lessa pokazywać manem. Konwersja z roff do ps jest
możliwa czyli można będzie przygotowywać ładną postać od wydruku bez
używania choćby TeXa po drodze.