wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Pią, 8 Lut 2002, 15:39:39 CET

On Fri, 8 Feb 2002, Blues wrote:

> Ja osobiście nie zgadzam się na preferowanie info... bo go nie lubię. I
> jest mnóstwo takich ludzi.

Co nie zmienie faktu że info jest najczęściej jeżlei juz używane.
Nie lubisz formatu info czy nie lubisz pzreglądarki o nazwie info ?
To są dwie rózne zrzeczy. jezli to drugie to polecam pinfo czy
pzreglądarkę info z [x]emacsa.

> No - coś o gównie i muchach też kiedyś słyszałem....
> To żaden argument.

Jasne. To czym mamy sie kierować ?

> Pokaż mi te przeglądarki to sam zaczne wywalać dokumentację.

A czy ja napisałęm że juz taka jest gotowa ?